Lochem 2024

7 maart 2024 - Lochem, Nederland

Vandaag na een ontbijt, eerst op de kamer even uitgebuikt zo'n ontbijtje hakt er even goed wel in.

Gisteren had ik al een wandeling uitgezocht van 8 km, de loonroute, prachtig ! Na 2,5 uur kwamen we met pijn in de heupjes weer terug bij het hotel.  Ja was het niet meer gewend zo'n eind lopen.

Heerlijk rustig aan gedaan , beetje lezen, puzzelen, tv kijken en An had het bad gevonden waar ze als een volwassen eend heerlijk heeft liggen weken. Na het bad en nog even opdrogen, zijn we naar de bar gegaan voor de borrel, Ja je bent niet voor niks 49 jaar getrouwd dus daar moet op geproost worden.

Na de borrel het restaurant opgezocht waar we weer van de culinaire uitspattingen van de kok hebben genoten.

We hadden een 4 gangen diner deze avond, eerst een tartaar, daarna een doperwtensoepje, toen een stoofpotje met rauwkost en als laatste een heerlijk nagerecht. Het leuke hiervan was dat het gesaneerd was met gestalte muisjes, dit was zeer verrassend.

Nu op de kamer schaatsen kijken en dan zit het er weer op hier morgen richting Banholt.

Jouw reactie