Valkenburg 12-6-2019

14 juni 2019 - Leiden, Nederland

Lekker geslapen en met een goed ontbijt  zijn we gaan wandelen richting ..... . We begonnen met een beetje regen en ach stoere Hollanders zijn niet bang voor een beetje  regen, Helaas halverwege begon het te plannen en kwamen we zeiknat aan in het kerk museum. De vrijwilligsters kwam met handdoeken om ons af te drogen. Na dat we een filmpje hadden gezien van ..... zijn we nog even de kerk en het museum geweest.

We zijn naar de watermolen gelopen en hebben daar koffie gedronken en een lunch genomen 2 kroketten met salie mosted en wittebrood hopen.

Toen het droog was zijn we langs de bosrand gelopen richting Valkenburg  en daar nog wat gedronken op het terras. Ik kwam nog een oud collega, Silvia,tegen die ook in Valkenburg  waren.

Na dat we eerst opgeknapt hadden zijn we na rijp beraad gaan eten bij restaurant Tummers. Daar hebben we een chateaubrian genomen doe echt top was groenten die we kregen waren en hoe kan het ook anders asperges. An heeft nog een dame blanche genomen.we hebben heerlijk gegeten.

Thuis gekomen zijn we eigenlijk direct naar bed gegaan we waren bekaf.