Banholt 29 november

1 december 2018 - Banholt, Nederland

Na eerst een goed ontbijt met een gekookt eitje hebben we het rustig aan gedaan. Om een uur of 10 zijn we richting Meerh gegaan om daar te pinnen. Daarna zijn we terug gelopen en zijn we boodschappen gaan doen bij de spar. Bij de spar hebben we ook een twee persoons gourmet stel gekocht, deze was met een volle spaarkaart en met bij betaling van 10 euro voor ons. Nadat we thuis hebben geluncht zijn we naar Margraten gegaan om te winkelen, helaas waren hier weinig tot geen winkels meer. We zijn toen richting Eijsden gegaan daar waren wel winkels maar niet doe we zochten. Het historische centrum konden we niet bereiken door werkzaamheden aan de weg. We zijn terug gegaan naar Banholt, auto neer gezet en bij Berry van het vossenhol een borrel gehaald. S'avonds lekker thuis gegeten, ik had kalkoen schnitzel gemaakt met bloemkool Pizza en kerrysaus, lekker Mar de pizza verdient verdere uitwerking. Uur of acht belde Lea of we koffie kwamen drinken en dat was erg gezellig voor we het wisten was het half twaalf. Na thuis nog wat te hebben gedronken zijn we naar bed gegaan. Leuke dag weer gehad. Nu lekker slapen.