Frankrijk op de brommer.

18 september 2018

We zijnOp woensdag 22 augustus zijn een drietal Hillegommers Onno Kreeft, Han Agterhof en André Schoneveld vertrokken van af de Haven Hillegom, uit gezwaaid door enkele CCH fans voor de rit naar Creuts in Frankrijk. Eerst heeft het drietal Baexem aangedaan, vlak bij Roermond, voor de eerste overnachting. Het was een lange rit van 200 km. Vandaag was het nog een langere rit namelijk 230 km, dwars door Luxemburg richting Arlon. De rit van was grandioos, dwars het Brabantse land. Het weer was prima, 26 graden en het eten en de drank ook.
“We zijn om half negen vertrokken en om 19.00 uur aan gekomen in Arlon. De rit ging dit keer niet zonder slag of stoot, door het hoogte verschil moesten de ciao er echt aan werken. Dit resulteerden in een kapotte koppeling, maar na een half uurtje sleutelen heeft Onno hem gemaakt en rijdt ie weer als een trein. Morgen om een uurtje of zeven gaan we weer verder”, aldus Han Agterhof, die AC media komende dagen op de hoogte zal houden.