Schin op Geul

25 juni 2018 - Schin Op Geul, Nederland

10 uur vertrokken vanaf de Haven in Hillegom richting zuid Limburg.  Aankomst om 12.50.

Reis ging voorspoedig. Aangekomen op het park kregen wij huisje 45 een twee persoons huisje, mooi en knus huisje maar lag wel aan de rand van het park en je dus een rot eind moest lopen. Gelukkig mochten we met de auto naar het huisje dat we moesten parkeren z'n 500 meter van de plaats van bestemming. Al met al toch gelukt. Ook kregen wij een voucher voor een diner voor twee personen.  Dit koste voor een drie gangen diner 14.50 pp. Dus wij ons opgeknapt en richting het restaurant. Wat een schrik. ... de zelfde kl. ....z. k als toe,  die ons avondje  asperge  eten verknalden, maar niet getreurd na een paar drankjes zijn we aan tafel gegaan. Hadden we maar een pizza gehaald, wat was dit slecht de man heeft het drie gangen diner toch weer verkloot. Soep te zout, kipfilet te hard gebakken, patat slap en de sla slap met tot overmaat van ramp was de sla afgeganeerd met een soort pasta salade die echt niet te vreten was, het ijsje dat we als toe kregen moest het goed maken, te veel beetje overdreven en dus de helft  laten staan.

Al met al voortaan een huisje boeken dichterbij de receptie en zeker nooit meer in het restaurant  eten. S' avonds nog even een wandelingetje  gemaakt naar een café was leuk, café het grafke waar het niet roken nog niet was verbodeniet.